23.5.2009

Neljä


Arjen aarreaitan Malla haastoi minut kivaan tehtävään, joka kuului näin: "Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi. Haasta haasteeseen mukaan 4 blogiystävääsi. Pidä hauskaa!"




Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
>> Olen munkittanut ja kahvittanut sunnuntaisin autokaupassa.

>> Olen opettanut.
(esim. teeren ja metson eroa, vannealushameen ompelemista, luistelemista ja kertolaskua)

>> Olen aurinkoisina päivinä antanut vauhtia kiikkuun ja taputtanut hiekkakakkuja, sadepäivinä piirtänyt kymmeniä prinsessoja ja merenneitoja sekä pelannut loputtomasti kimbleä.

>> Olen keräyttänyt toisilla käpyjä, skannannut lakanan kokoisia kuvia, teettänyt kukkaniityn, opettanut kalojen kivuttoman lopettamisen, laskuttanut valtavia summia, toiminut maalaustyömaan tarkastajana, postittanut t-paitoja, huoltanut kahviautomaattia, esitelmöinyt hitsaamisesta, ohjeistanut olemaan nukkumatta työaikana... silti pääsääntöisesti puurtanut papereiden kanssa. (Nämä kaikki yhtä ja samaa työnkuvaa; tätä nykyistä)




Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:
(en juurikaan nykyään katso telkkaria, mutta jos niin...)
>> Lost
>> Strömsö
>> Sisustus/remppa/puutarha/jne -ohjelmia
>> Idols


Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
>> Olen eksynyt Latviassa, Riikassa

>> Lapsena joka kesä Kainuussa

>> Kotona pohojospohojammaalla, koska opiskelen muualla

>> Tuoreimpana on toki Unkari, Budapest




Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:
>> Sähköposti(t)
>> Google reader
>> Facebook
>> Hämmentävän usein etuovi
- - olen asuntojenmyyntitilannestalker.




Neljä lempiruokaani:
>> Keitto-, kastike- ja kasvisruuat
>> Pata-, paisti-, pasta-, pika- ja pannuruuat
>> Lohi-, liha- ja laatikkoruuat
>> eli ruuat - - - pidän ruuasta.
(paitsi en janssoninkiusauksesta, hyi)


Neljä paikkaa, joissa olisin mielummin nyt:
>> Napa ja naama auringossa, kiirettömästi viltin päällä nurmikolla, kirja kädessä nukahtaneena

>> Työhuoneessa, joka olisi talossa, joka olisi ihana, jonka pihalla olisi kasvihuone ja pihasauna ja datsuni, ja koko maailma olisi minun.

>> Omalla parvekkeella, mutta vasta tämän kesän puutarhaunelmien toteuduttua

>> Starttaamassa sitä datsunia arjen karkumatkalle, työntämässä c-kasettia pesään, nostamassa aurinkolaseja nenältä ja kuulemassa päättäväisen äänen sanovan: AJA.




Neljä blogiystävää, jotka haastan mukaan:
>> Merja
>> Violet
>> Minja
>> Himalainen


5 kommenttia:

violet kirjoitti...

Voi hurja kun tykkään siitä miten kirjoitat!
kiitos haasteesta. Olen tehnyt tuon kauan sitten, mutta mieluusti teen uudelleen.

maijja kirjoitti...

Mehän kulemma ihan ristiin toistemma luona kommentoimassa, heh. Innolla odotan vastausta haasteeseen, tämä on niin kepoinen pikku juttu että mielellään vastaa ja mieluusti lukee vastauksia.

himalainen kirjoitti...

Hihii täälä naurattaa! Ku kirjotat niin upiasti!
Mieluusti kans teen tämän, joskus oon työkaverille laittanu saman, mutta se olikin ihan eri.
Kaks työjuttua noista oli melekein samat ko mulla, määki oon alottanu autokaupasta ja sitte siirtyny leikittään.

Jotenki tulee täsä ny olo, että pitää kirjottaa pohojanmaata, kun se pohojospohojanmaa on kuiteski niin lähellä.

maijja kirjoitti...

Himalainen; meijjän murre on hyvä, siton hyvä puhua. Jännäsä ootan jo sunki nelikoita!

Raudaskylän kyläyhdistys kirjoitti...

Ihan kikattelin itsekseni kun luin tuota nykyistä työnkuvaa. Monipuolista tosiaan :)