19.8.2008

Hyvä ilta

Iltapalaksi vaniljarahkaa herkkupäällisin ja Violetin innoittamana Erik Satien musiikkia. Nämät huilaan alas lasillisella kolaa (kun vahti on pois, niin limu-imuri hörppää pullosta, vai miten se oli...) Olen yksin kotona, toinen puljaa idässä. Ihan ansaittua hemmottelua siis.

Tänään olisi ollut minun toinen koulupäiväni TAIKissa, jos olisin sille tielle lähtenyt. Eilen oli kutsuttu minua nimeltä, Viena se senhhii tiesi kertoa. Vähän alkaa jännittää (?) omat tulevat opinnot. Lappiin menen jäädäkseni noin viikon päästä.



Rahka
Kermaa vaahdotettuna
purkki maitorahkaa
vähän sokeria
pikkasen vanilliinisokeria

päälle kanelia, kookoshiutaleita, auringonkukan siemeniä ja pistaasipähkinitä.

8 kommenttia:

leena kirjoitti...

Kaunis iltapala.
Mitä olisit opiskellut Taikissa, jos sinne olisit mennyt?

17 neliötä kirjoitti...

Herkkua! Olen ollut kohta kolme kuukautta ilman maitotuotteita, kun ei irlantilaiset kärsi laktoosista...kokeilenpa kun pääsen kotiin :) ja onnea koulunalkuun!

Merja kirjoitti...

Tervemenoa Lappiin! Odottelemma raportteja Rovaniemeltä.

scaredy-cat kirjoitti...

Mmmmm, kuulostaapas herkulliselta!

Rovaniemi on ilmeisesti kiva paikka, jännittävää ja iloista elämää pohjoisessa!

violet kirjoitti...

Haa, sait innoituksen! Hyvä juttu!
Minä kans jään odottamaan kertomuksia uudesta kaupungistasi.

Lellu kirjoitti...

Täytyypä kokeilla tuommoista rahkaa joskus, näytti niin herkulta. Tsemppiä pohjoiseen seikkailuun!

maijja kirjoitti...

Leena; olen vähän arastellut sen kertomista... katsotaan, josko vielä rohkaistun! :)

17neliötä; kiitos!

Merja; Raportteja saatte varppina jo ennenkin, ja piisaa sittenkin!


Kiitos muillekin!

leena kirjoitti...

Ymmärrän, anteeksi uteliaisuuteni!