20.8.2008

Projektiluontoista


Ehkä tästä mulle pöytä? Älkää herjatko, isäni on tehnyt sen jo... ;)

Uskon vakaasti saavani tästä melko päheän pöydän. Työtähän se vaatii, joo, ja hihojen käärimistä sekä tiukkaa aikataulutusta. Mutta onhan tässä vielä aikaa, melkein viikko muuttoon! (Pakannut = not.) On tässä kyllä vähän muutakin rojektia levällään (syystakki, eteisen penkki, pulpetti muun muassa), mutta saattahan sitä vaikka ehtiäkin!


Mutta kun minä nään sen sieluni silmillä valmiina, ja se on hieno!


PS!
Nyt siellä hiivatin Taikissa on mulle jokin kaappikin.

5 kommenttia:

HannaKonna kirjoitti...

Mikä pöytä! Tulee varmasti supernätti! :)

aino kirjoitti...

tuossa on ainesta, ehdottomasti!
voi että, tuo tunne kun löytää jonkun romun mihin kukaan muu ei usko..ja sitten siitä saa kaikkien haluaman kapistuksen. mahtavaa.
viikossa ehtii paljon!

Merja kirjoitti...

Joo kyllä siitä tulee hieno. Näen sen minäkin täältä asti!

Taikissa kaappi.. minä jo aloin huudella että hei jos sieltä annetaan huonekaluja niin saisko tännekin.. blondi olen joo, Kalifornia haalistuttanut pääni!

Anonyymi kirjoitti...

Eikö sinne Taikiin voinut ilmoittaa, että ei ota paikkaa vastaan?
Projektit ne pitää elämässä kiinni (ja stressin vakiona). Tällä hetkellä: siskon huppari, kaverin huppari, kaverin äitin verhot...

maijja kirjoitti...

Whiuu;
tottakai voi, ja tietysti ilmoitinkin. Ehkä se ei vain mennyt niiden kaaliin! Tosiaan, projektit pitää mielen virkeänä ja aikataulutuksen turboahdettuna :)